A redonyablak.hu oldal nem rendelkezik webáruházzal. A feltüntetett szolgáltatásokra árajánlatkérés lehetősége biztosított.
Sem az árajánlat kérése, sem annak fogadása az árajánlatkérőnél nem jár kötelezettséggel az árajánlatkérő számára.
A redonyablak.hu által küldött részletes árajánlat tartalmazza a Szerződési Feltételeket, úgymint:
- A kivitelező (továbbiakban Szolgáltató) adatait.
- Az ügyfélszolgálat elérhetőségeit.
- A szerződéskötés menetét.
- A részletes Általános Szerződési Feltételeket.
- Az általános Szerződési Feltételek elfogadásának menetét.
- A megrendelés menetét.
- Az adásvételi szerződés létrejöttének feltételeit, menetét.
- Az árakat.
- A fizetési módokat.
- A kivitelezés lépéseit.
- Az elállás / felmondás lehetőségeinek információit.
A termék lényeges tulajdonságai: A termék lényeges tulajdonságait az árajánlatkérők megtekinthetik a redonyablak.hu által küldött Árajánlatban, kérdéseiket feltehetik a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségek bármelyikén.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Nív-Ker Kft, 7300 Komló, Köztársaság u. 1.) Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Nív-Ker Kft, 7300 Komló, Köztársaság u. 1.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben ( Email kapcsolat (kukackarakter) redonyablak (egydbpont) hu ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.